Barion Pixel

KÉRDEZZ, VÁLASZOLUNK!

Minden kérdés egyedi. De van köztük olyan, amit sokan feltesznek.

  • KOLLAGÉN

  • Mennyi idő múlva lesz látható a rendszeres kollagénfogyasztás eredménye?

    A kollagén azonnal megkezdi a bőr, a csontok, az ízületek, az ínszalagok és a belek helyreállítását, a látható javuláshoz azonban 8-12 hétig tartó folyamatos pótlásra van szükség a klinikai vizsgálatok alapján. A kollagénpeptidek szedését ezután sem szabad abbahagyni, mert a szervezet évről évre kevesebbet termel magától. A kollagén pótlása nem átmeneti megoldás, hanem egy egész életen át tartó elkötelezettség az egészséged érdekében.

  • Hány gramm kollagént tartalmaz a Nanuu® kollagénpor egy adagja?

    Kollagénporaink adagonként 12 g marhakollagént tartalmaznak. A kutatások azt mutatják, hogy a kollagén jótékony hatásainak eléréséhez legalább napi 10 g-ra van szükséged. Erről írtunk részletesen, olvasd el cikkünket!

  • Miért nincs adagolókanál a csomagban?

    Hosszas mérlegelés után úgy döntöttünk, hogy fenntarthatósági okokból nem teszünk termékeinkbe műanyag adagolókanalat, mert nem szeretnénk több műanyagot adni a szükségesnél. Könnyedén kimérheted a napi adagot egy evőkanál vagy egy konyhai mérleg segítségével is.

  • Mivel van édesítve a Nanuu® kollagénpor?

    100%-ban természetes, nullkalóriás steviával és egy csipetnyi kókuszvirágcukorral. Az adagonként mindössze 1 g kókuszvirágcukor – amely csak 3 kalóriát jelent – azért került bele a termékbe, hogy a lehető legjobb ízhatást érjük el.

  • A Nanuu® kollagénpor tartalmaz mesterséges édesítőszert, aromát vagy tartósítószert?

    Nem bizony! A Nanuu® kollagénpor nem tartalmaz mesterséges édesítőszert, mesterséges aromát, sem tartósítószert. Emellett glutén-, laktóz- és szójamentes.

  • Melyik napszakban érdemes kollagént fogyasztani?

    Bármikor! Mivel nincs egyértelmű bizonyíték arra vonatkozóan, hogy mikor érdemes a kollagént fogyasztani, a legjobb időpont az, amikor eszedbe jut. A lényeg, hogy a napi rutinod része legyen.

  • Hő hatására csökken a kollagén hatékonysága?

    Tévhit, hogy a kollagén a meleg hatására elveszítheti hatékonyságát, ugyanis 300°C-ig megőrzi épségét. Ez azt jelenti, hogy nyugodtan belekeverheted a kedvenc forró italaidba, de akár sütibe is belesütheted. Kezd izgalmas lenni? Szemezgess receptjeink között!

  • Miért van a Nanuu® kollagénporban C-vitamin és hialuronsav?

    Az 500 mg C-vitamin önmagában is bőrfiatalító hatású, ugyanakkor serkenti a tested saját kollagéntermelését, és javítja a felszívódást. Az adagonként 100 mg hialuronsavat pedig azért adtuk a termékhez, hogy elősegítse bőröd hidratáltságát.

  • Milyen típusú kollagének találhatók a Nanuu® kollagénporban?

    A Nanuu® marhakollagén a legkomplexebb kollagénforrás: nagy arányban tartalmazza mind az I-es, mind pedig a III-as típusú kollagént, azaz hatékonyan csökkenti a ráncaidat, rugalmasabbá teszi a bőrödet, sőt még a körmeidet és a hajadat is erősebbé teszi, valamint javítja az ízületek állapotát. És ez még nem minden! Ha többet szeretnél tudni a kollagén jótékony hatásairól, olvasd el cikkünket!

  • Mi a különbség a hidrolizált kollagén és a kollagén-peptid között?

    A hidrolizált kollagén és a kollagén-peptid tulajdonképpen azonosak, nincs különbség közöttük, csak az elnevezés más. A kollagén-peptid vagy a kollagén-hidrolizátum a kollagén előemésztett formája, melyet a szervezetünk könnyebben fel tud dolgozni és nagyobb hatásfokkal hasznosul. Jobban belemélyednél a témába? Olvasd el cikkünket!

  • A kollagén elősegíti a fogyást?

    A kollagén-peptidek, mint minden fehérje, teltségérzetet okozhatnak, és könnyen hozzáadhatók bármilyen italhoz, például gyümölcsturmixhoz vagy edzés utáni shake-hez. Ennek ellenére használatát étrend-kiegészítőként javasoljuk, nem a fogyás elősegítéséért.

  • Biztonságos a Nanuu® kollagénpor fogyasztása terhesség vagy szoptatás alatt?

    A Nanuu® kollagénpor biztonságosan fogyasztható a terhesség és szoptatás ideje alatt, ugyanakkor javasoljuk, hogy a szedés megkezdése előtt konzultálj orvosoddal is.

  • VEGÁN FEHÉRJE

  • Miért nincs adagolókanál a csomagban?

    Hosszas mérlegelés után úgy döntöttünk, hogy fenntarthatósági okokból nem adunk termékeinkhez műanyag adagolókanalat, mert nem szeretnénk több műanyagot használni a szükségesnél. Könnyedén kimérheted a napi adagot egy evőkanál vagy egy konyhai mérleg segítségével is.

  • Tényleg teljes értékű fehérjeforrás a Nanuu® Vegán Fehérje Mix?

    Igen! A Nanuu® vegán fehérjék borsó-, lenmag-, tök- és gluténmentes zab fehérje speciális keverékéből készülnek, ennek köszönhetően tartalmazzák valamennyi esszenciális aminosavat, így teljes értékű fehérjeforrások.

  • Ugyanolyan jók a vegán fehérjék az izomépítéshez, mint a tejsavófehérjék?

    Amennyiben olyan vegán proteint választasz, amiben kombinálják az összetevőket (legalább 3-4 félét), akkor a tejsavófehérjéhez hasonlóan tartalmazni fogják az összes esszenciális aminosavat a megfelelő mennyiségben. A Nanuu® Vegán Fehérje Mix ilyen. Ma már a kutatások is alátámasztják, hogy a tejsavófehérje és a vegán fehérje mix ugyanolyan hatékony lehet az izomépítésben.

  • Mivel van édesítve a Nanuu® Vegán Fehérje Mix?

    100%-ban természetes, nullkalóriás steviával, eritrittel és egy csipetnyi kókuszvirágcukorral.

  • Miért van kókuszvirágcukor a Nanuu® Vegán Fehérje Mix-ben?

    Az adagonként mindössze 1 g kókuszvirágcukor – amely csak 3 kalóriát jelent – azért került bele a termékbe, hogy ellensúlyozzuk vele a stevia utóízét, és a lehető legjobb ízhatást érjük el.

  • Nem okoz emésztési problémát a termékekben lévő az eritrit és stevia?

     

    Az eritrit és a stevia kifejezetten biztonságos és természetes édesítőszerek, főleg olyan kis mennyiségben, mint amennyit egy adag Nanuu® vegán fehérje tartalmaz. Némelyik cukoralkohol (pl. a xylit) valóban okozhat enyhe hasi panaszokat, de az eritrittel és steviával kapcsolatos előítéletek teljesen alaptalanok.

  • A Nanuu® Vegán Fehérje Mix tartalmaz mesterséges édesítőszert, aromát vagy tartósítószert?

    Nem bizony! A Nanuu® Vegán Fehérje Mix nem tartalmaz mesterséges édesítőszert, mesterséges aromát, sem tartósítószert. Emellett glutén-, laktóz-, GMO és szójamentes.

  • Mennyi fehérjére van szükség naponta?

    Az ajánlott napi fehérjebevitel felnőttek számára általában 0,8 gramm testsúlykilogrammonként, de ha aktív életet élsz, sportolsz, edzel, akkor ez az érték magasabb lehet (1,2-2,0 gramm/kg).

  • Mikor érdemes vegán fehérjét fogyasztani?

    A legfontosabb, hogy minden nap elegendő mennyiségű fehérjét vigyél be a szervezetedbe. fogyszthatod reggelire de akár snack-ként is napközben. Ha ez megvan, akkor érdemes az időzítéssel foglalkozni. A fehérjék az izomépítés alapkövei, edzés után segítenek a regenerálódásban és az izomzat fejlesztésében, ezért nagyon fontos közvetlenül edzés utánra is beiktatni  plusz fehérjekiegészítést, lehetőleg minél hamarabb, mert ilyenkor a legkedvezőbb a hatás és a felszívódás.

  • Nem terheli le túlzottan az emésztőrendszert a vegán protein?

    Nem. A kutatások alapján a növényi fehérjeporok jóval kevesebb bélrendszeri panaszt okoznak mint például a tejsavófehérjék. Ha te is azok közé tartozol, akik gyakran küzdenek puffadással, hasi fájdalmakkal vagy más emésztési problémákkal, akkor a próbáld ki a Nanuu® Vegán Fehérje Mixet, és figyeld a tested jelzéseit!

  • Mi a helyzet allergia, vagy intolerancia esetén?

    A vegán proteinporokban a szója vagy a glutén a leggyakrabban előforduló allergének. Viszont a Nanuu® Vegán Fehérje Mix glutén-, laktóz-, szója- és GMO mentes, ezért nyugodtan fogyaszthatod akkor is, ha intoleranciával, vagy allergiával küzdesz.

  • Hő hatására csökken a Nanuu® Vegán Fehérje Mixben található összetevők hatékonysága?

    Tévhit, hogy a vegán fehérje a hő hatására elveszítheti tápértékét és hatékonyságát. Nyugodtan belekeverheted a kedvenc forró italaidba, de akár sütibe is belesütheted. Kezd izgalmas lenni? Szemezgess receptjeink között!

  • Biztonságos a Nanuu® Vegán Fehérje Mix terhesség vagy szoptatás alatt?

    A Nanuu® Vegán Fehérje Mix biztonságosan fogyasztható a terhesség és szoptatás ideje alatt, ugyanakkor javasoljuk, hogy a szedés megkezdése előtt konzultálj orvosoddal is.

  • TEJSAVÓFEHÉRJE

  • Miért nincs adagolókanál a csomagban?

    Hosszas mérlegelés után úgy döntöttünk, hogy fenntarthatósági okokból nem adunk termékeinkhez műanyag adagolókanalat, mert nem szeretnénk több műanyagot használni a szükségesnél. Könnyedén kimérheted a napi adagot egy evőkanál vagy egy konyhai mérleg segítségével is.

  • Mennyi fehérjére van szükség naponta?

    Az ajánlott napi fehérjebevitel felnőttek számára általában 0,8 gramm testsúlykilogrammonként, de ha aktív életet élsz, sportolsz, edzel, akkor ez az érték magasabb lehet (1,2-2,0 gramm/kg).

  • Mennyi tejsavófehérjét érdemes fogyasztani naponta?

    A tejsavófehérje napi adagolása személyenként változó, és számos tényezőtől függ, például a testsúlyodtól, edzettségi szinedtől, étrendedtől és egyéni céljaidtól (pl:. izomnövelés, fogyás, regeneráció). Általánosságban elmondható, hogy a legtöbb egészséges felnőtt számára napi 1-2 adag (egy adag általában 20-25 g fehérjét tartalmaz) tejsavófehérje biztonságos és hatékony.

  • Van mellékhatása a tejsavófehérje fogyasztásának?

    Laktóz intolerancia, tejfehérje – allergia, vagy irritábilis bél szindróma esetén okozhat emésztési problémákat (puffadás, hasmenés, gázképződés), de csak akkor, ha naponta több mint 4 adagot fogyasztasz belőle. Ilyenkor jó alternatíva lehet egy természetes összetevőkből álló vegán fehérje mix.

  • Mikor érdemes tejsavó fehérjét fogyasztani?

    A legfontosabb, hogy minden nap elegendő mennyiségű fehérjét vigyél be a szervezetedbe. Fogyszthatod reggeli zabkásádba keverve, de akár snack-ként is napközben. Ha ez megvan, akkor érdemes az időzítéssel foglalkozni. A fehérjék az izomépítés alapkövei, edzés után segítenek a regenerálódásban és az izomzat fejlesztésében, ezért nagyon fontos közvetlenül edzés utánra is beiktatni plusz fehérjekiegészítést, lehetőleg minél hamarabb, mert ilyenkor a legkedvezőbb a hatás és a felszívódás.

  • Mivel van édesítve a Nanuu® tejsavófehérje koncentrátum?

    100%-ban természetes, nullkalóriás steviával, eritrittel és egy csipetnyi kókuszvirágcukorral.

  • Miért van kókuszvirágcukor a Nanuu® tejsavófehérje koncentrátumban?

    Az adagonként mindössze 4 g kókuszvirágcukor azért került bele a termékbe, hogy ellensúlyozzuk vele a stevia utóízét, és a lehető legjobb ízhatást érjük el.

  • Nem okoz emésztési problémát a termékekben lévő az eritrit és stevia?

    Az eritrit és a stevia kifejezetten biztonságos és természetes édesítőszerek, főleg olyan kis mennyiségben, mint amennyit egy adag Nanuu® tejsavó fehérje tartalmaz. Némelyik cukoralkohol (pl. a xylit) valóban okozhat enyhe hasi panaszokat, de az eritrittel és steviával kapcsolatos előítéletek teljesen alaptalanok.

  • A Nanuu® tejsavófehérje tartalmaz mesterséges édesítőszert, aromát vagy tartósítószert?

    Nem bizony! A Nanuu® Vegán Fehérje Mix nem tartalmaz mesterséges édesítőszert, mesterséges aromát, sem tartósítószert. Emellett glutén-, laktóz-, GMO és szójamentes.

  • Hő hatására csökken a Nanuu® tejsavófehérjében található összetevők hatékonysága?

    Tévhit, hogy a tejsavófehérje a hő hatására elveszítheti tápértékét és hatékonyságát. Nyugodtan belekeverheted a kedvenc forró italaidba, de akár zabkásádhoz és palacsintatésztádhoz is adhatod, sőt még sütibe is belesütheted. Kezd izgalmas lenni? Szemezgess receptjeink között!

  • Biztonságos a Nanuu® tejsavófehérje terhesség vagy szoptatás alatt?

    A Nanuu® tejsavófehérje biztonságosan fogyasztható a terhesség és szoptatás ideje alatt, ugyanakkor javasoljuk, hogy a szedés megkezdése előtt konzultálj orvosoddal is.

  • VEGÁN NUTRI SHAKE-EK

  • Miért nincs adagolókanál a csomagban?

    Hosszas mérlegelés után úgy döntöttünk, hogy fenntarthatósági okokból nem adunk termékeinkhez műanyag adagolókanalat, mert nem szeretnénk több műanyagot használni a szükségesnél. Könnyedén kimérheted a napi adagot egy evőkanál vagy egy konyhai mérleg segítségével is.

  • Mi is pontosan a Nanuu® Vegán Nutri Shake?

    A Nanuu® Vegán Nutri Shake egy étkezést helyettesítő étrendkiegészítő, tehát a fő célja, hogy egy komplett étkezést tudj vele kiváltani, hiszen minden tápanyagot tartalmaz, amire egy étkezés során a szervezetednek szüksége van. Optimális arányban tartalmaz minden makro- (fehérje, szénhidrát, zsír) és mikrotápanyagot (vitaminok, ásványi anyagok), emellett magas fehérje- és rosttartalma fokozza a teltségérzetet, valamint az emésztésedet is támogatja.

  • Miben különbözik a Nanuu® Vegán Nutri Shake egy fehérje shake-től?

    Ha komplett étkezést szeretnél kiváltani, vagy testsúlyod csökkentésre összpontosítasz és kalóriaszámlálós módszerrel diétázol akkor a Vegán Nutri Shake-et válaszd! Amennyiben sportolsz és az izomzatod építésére, regenerációjára vagy egyszerűen csak a megfelelő napi fehérjeszükségleted kielégítésére törekszel, a fehérjeshake lesz a megfelelő társ számodra étrend-kiegészítők terén, hiszen a fehérjeporokkal szinte kizárólag fehérjét viszel be a szervezetedbe.

  • Hogyan segíthet a Nanuu® Vegán Nutri Shake a fogyásban?

    A Nanuu® Vegán Nutri Shake magas fehérje- és rosttartalmának köszönhetően hosszantartó teltségérzetet biztosít. Ez nem csak azért jó, mert nem maradsz éhes, hanem azért is, mert a shake elfogyasztása után nem emelkedik meg ugrásszerűen a vércukorszinted, így nem fog rád törni a farkaséhség. Ráadásul lelkiismeretfurdalás nélkül fogyaszthatatod el, hiszen csupán 217 kcal egy adag ugyanakkor minden tápanyagot tartalmaz, amire egy étkezés során a szervezetednek szüksége van. Ha kalóriaszámlálós módszerrel fogysz, akkor is megkönnyíti a dolgod, mert pontosan tudod, mennyit viszel be egy adaggal!

  • Mivel van édesítve a Nanuu® Vegán Nutri Shake?

    100%-ban természetes, nullkalóriás steviával, eritrittel és egy csipetnyi kókuszvirágcukorral.

  • Miért van kókuszvirágcukor a Nanuu® Vegán Nutri Shake-ben?

    Az adagonként mindössze néhány gramm kókuszvirágcukor – amely csak 20 kalóriát jelent – azért került bele a termékbe, hogy ellensúlyozzuk vele a stevia utóízét, és a lehető legjobb ízhatást érjük el.

  • Nem okoz emésztési problémát a termékekben lévő az eritrit és stevia?

    Az eritrit és a stevia kifejezetten biztonságos és természetes édesítőszerek, főleg olyan kis mennyiségben, mint amennyit egy adag Nanuu® Vegán Nutri Shake  tartalmaz. Némelyik cukoralkohol (pl. a xylit) valóban okozhat enyhe hasi panaszokat, de az eritrittel és steviával kapcsolatos előítéletek teljesen alaptalanok.

  • A Nanuu® Vegán Nutri Shake tartalmaz mesterséges édesítőszert, aromát vagy tartósítószert?

    Nem bizony! A Nanuu® Vegán Nutri Shake nem tartalmaz mesterséges édesítőszert, mesterséges aromát, sem tartósítószert. Emellett glutén-, laktóz-, GMO és szójamentes.

  • Mikor érdemes Vegán Nutri Shake-et fogyasztani?

    A Nanuu Vegán Nutri Shake-et számos módon élvezheted. Ideális választás lehet reggeli, vagy vacsora helyett, de akár snack-ként is megállja a helyét!

  • Mi a helyzet allergia, vagy intolerancia esetén?

    A vegán proteinporokban a szója vagy a glutén a leggyakrabban előforduló allergének. Viszont a Nanuu® Vegán Nutri Shake glutén-, laktóz-, szója- és GMO mentes, ezért nyugodtan fogyaszthatod akkor is, ha intoleranciával, vagy allergiával küzdesz.

  • Hő hatására csökken a Nanuu® Vegán Nutri Shake-ben található összetevők hatékonysága?

    Tévhit, hogy a vegán fehérje a hő hatására elveszítheti tápértékét és hatékonyságát. Nyugodtan belekeverheted a kedvenc forró italaidba, de akár sütibe is belesütheted. Kezd izgalmas lenni? Szemezgess receptjeink között!

  • Biztonságos a Nanuu® Vegán Nutri Shake terhesség vagy szoptatás alatt?

    A Nanuu® Vegán Nutri Shake biztonságosan fogyasztható a terhesség és szoptatás ideje alatt, ugyanakkor javasoljuk, hogy a szedés megkezdése előtt konzultálj orvosoddal is.

  • GLS SZÁLLÍTÁS

  • Hova kérhetem a csomagom, ha a GLS szállítást választottam?

     GLS szállítás esetén a csomagodat kérheted:

    • egy konkrét címre, ahol a futár azt egy előre egyeztetett időpontban adja át Neked,
    • országszerte több mint 1300 GLS Automatába,
  • Mikor érkezik meg a csomagom?

    Magyarországon a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra a csomagod. A délig beérkezett megrendelések így már másnap eljutnak hozzád vagy az általad kiválasztott GLS Automatába.

  • Kapok értesítést a kiszállításról?

    Igen, több értesítést is kapsz. Az első e-mail/SMS értesítőt a csomagszállítás megrendelését követően küldi a GLS. Ha úgy látod, hogy senki sem tudja átvenni a csomagod, választhatsz egy új kiszállítási dátumot, vagy megadhatsz egy másik címet, illetve átirányíthatod a csomagod egy GLS CsomagPontra vagy GLS Automatába. A második e-mail/SMS értesítőt aznap reggel küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagod. Ebben megadják neked azt a 3 órás időintervallumot, amikor a csomagod kiszállítják, és megkapod a futár telefonszámát is, így közvetlenül vele is tudsz egyeztetni és pontosítani, hogy az előzetes időablakon belül mikor érkezik a csomaggal. Ezért fontos, hogy a megrendeléskor a telefonszámodat is add meg.

  • Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagom?

    A GLS háromszor kísérli meg kiszállítani a csomagod. Ha az első kiszállításnál nem talál a megadott címen, akkor a futár értesítést hagy és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a csomagot a depóba. Az értesítőben megtalálod a csomagszámot és a GLS elérhetőségét. Ha valami miatt nem kaptál értesítést, akkor vedd fel a kapcsolatot GLS ügyfélszolgálattal azonnal egyeztetheted is a következő szállítás időpontját.  Amennyiben nem rendelkezel máshogy, a GLS a 3. munkanapon újra kiszállítja a csomagod. Abban az esetben ha a harmadik kiszállítás is sikertelen, a csomag visszakerül hozzánk és a csomag újraküldését csak a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén tudjuk intézni.

  • Mi van, ha nem érkezett meg a csomagom?

    Ha nem érkezett meg a csomagod a GLS által megadott időintervallumban, akkor először próbáld meg elérni a futárt az SMS-ben vagy e-mailben megadott telefonszámon. A csomagod státuszát ellenőrizheted az online csomagkeresőben is. Ha nem érted el a futárt telefonon és az online csomagkeresés sem hoz hoz eredményt, telefonon vagy írásban is érdeklődhetsz a GLS ügyfélszolgálatánál. A csomagszám elengedhetetlen a konkrét ügy megválaszolásában, kérjük, ha lehet, add meg a GLS munkatársainak.

  • Mikor és hogyan vehetem át a csomagom a GLS Csomag Automatában?

    A délig beérkezett megrendelések már másnap eljutnak az általad kiválasztott GLS Csomag Automatába, amiről a GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesít.  A csomag átvételéig naponta e-mail emlékeztetőt küld a GLS. A csomag átvételére 7 naptári nap áll rendelkezésedre az értesítésben megküldött PIN kód megadásával.

  • Mi a GLS ügyfélszolgálat elérhetősége?

    A GLS ügyfélszolgálatot 7:00-18:00 óra között érheted el.

    Tel.: (+36 29) 88 66 70, (+36 20) 890 06 60

    E-mail: info@gls-hungary.com

  • Mennyibe kerül a GLS szállítás?
    • A GLS házhozszállítás díja 22.000 forint alatt 1490 Ft. 22.000 Ft feletti rendelés esetén pedig ingyenes. Az utánvétes felár 320 Ft.
    • GLS CsomagAutomatában 890 Ft
  • Hogyan fizethetek a GLS szállításért?
    • Házhozszállításnál a szállítás díját fizetheted a megrendelt termékkel együtt bankkártyával a weboldalunkon. Utánvét esetén a rendelés végösszegét kiegyenlítheted bankkártyával vagy készpénzzel a csomag átvételekor a futárnál. 
    • Ha GLS Csomag Automatába kérted a csomagod, akkor a szállításért bankkártyával fizethetsz a megrendelt termékkel együtt a weboldalunkon, vagy az automatánál.
  • Sérülten érkezett a csomagom, mit tudok tenni?

    Kérjük, hogy amikor a csomagot átveszed a futártól, nézd meg, hogy nem sérült-e a doboz kézbesítéskor. Mindenképpen a futár előtt vizsgáld meg, és esetleges sérülés esetén kérd a jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a GLS sajnos nem tud elfogadni! Abban az esetben, ha a csomag külsőleg sértetlen volt, és csak az átvételt követően vetted észre a sérülést a termékünk csomagolásában, kérjük írj nekünk a hello@nanuu.hu e-mail címre.

  • Külföldre is szállítotok?

    Sajnos még nem. A webshopon keresztül jelenleg csak magyarországi címekre tudunk rendelést felvenni.

  • FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA TÖRTÉNŐ KÉZBESÍTÉS

  • Hol vannak FOXPOST csomagautomaták Magyarországon?

    A FOXPOST csomagautomaták listáját itt találod.

  • Mikor érkezik meg a csomagom?

    Magyarországon a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra a csomagod. A délig beérkezett megrendeléseket így már akár másnap átveheted az általad kiválasztott FOXPOST csomagautomatából.

  • Hol tudom nyomon követni a csomagom?

    Az alábbi linken tudod nyomon követni a csomagod az e-mailben kapott csomagazonosító szám megadásával. Amennyiben FOXPOST applikációt használsz, úgy a “Csomagjaim” menüpontban tájékozódhatsz csomagod hollétéről.

  • Hogyan vehetem át a csomagom a FOXPOST automatából?

    Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben fogsz értesítést kapni a FOXPOST-tól. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben küldenek értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általad ismert kóddal nyithatod ki az automata megfelelő ajtaját, ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat.

    Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

  • Utánvétes a csomagom, hogyan tudom kifizetni a FOXPOST automatánál?

    Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor, így az utánvét díját is.

  • Mennyi időm van átvenni a csomagom a FOXPOST automatából?

    4 naptári napig őrizik meg a csomagodat az automatákban. A 4 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Felhívjuk figyelmedet, hogy a beltéri automaták esetében a munkaszüneti napot nem számolják bele a tartási időbe, kültéri automaták esetében viszont beleszámolják. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. Ezen időpont után kiveszik a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.

  • Mi történik a csomagommal ha nem tudom időben átvenni?

    A FOXPOST 4 naptári napig őrizi a csomagodat az automatában. A 4 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Felhívjuk figyelmedet, hogy a beltéri automaták esetében a munkaszüneti napot nem számolják bele a tartási időbe, kültéri automaták esetében viszont beleszámolják. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. A FOXPOST futár ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.

  • Más is átveheti helyettem a csomagom?

    Igen, a nyitókód ismeretében bárki átveheti helyetted a csomagot az automatából.

  • Mi a teendő, ha a csomagot sérülten vettem át?

    Kérünk, ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról és a sérült termékről. Ezután kérünk, hogy töltsd ki a Foxpost weboldalán található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük, csatold a sérülésről készített képeket. Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon belül tájékoztatunk.

  • Mennyibe kerül a Foxpost szállítás?
    • A Foxpost szállítás díja 22.000 forint alatt 890 Ft. 22.000 Ft feletti rendelés esetén pedig ingyenes.
    • Az utánvétes felár 320
  • MPL SZÁLLÍTÁS

  • Hova kérhetem a csomagom, ha az MPL szállítást választottam?

    MPL szállítás esetén a csomagodat kérheted:

    • egy konkrét címre, ahol a futár azt átadja Neked,
    • országszerte több mint 550 MPL csomagautomatába
  • Mikor érkezik meg a csomagom?

    Magyarországon a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra a csomagod. A délig beérkezett megrendelések így akár már másnap eljutnak hozzád vagy az általad kiválasztott MPL csomagautomatába. Kérjük vedd figyelembe, hogy a futár nem fog felhívni kézbesítés előtt  telefonon.

  • Kapok értesítést a kiszállításról?

    A Posta e-mailben értesít a szállítás várható időpontjáról, de a futár telefonon nem fog felhívni akkor sem ha megadtad a telefonszámodat.

  • Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagom házhozszállítás esetén?

    Az első sikertelen kézbesítési kísérletet követően a küldeményt a címhez rendelt postán adja le az MPL futár (az érintett postát az értesítőn jelöli meg), ahol az 5 munkanapig vehető át. Amennyiben csomagod a megadott időpontig nem veszed át, úgy azt a Posta ismételten kézbesíti és ennek sikertelensége esetén a küldeményt visszaküldik a feladónak!

  • Mi van, ha házhozszállítást választottam és nem érkezett meg a csomagom?

    Ha nem érkezett meg a csomagod, akkor először ellenőrizd a csomagod státuszát az MPL Nyomkövetés oldalán. Ha online csomagkeresés nem hoz eredményt, telefonon is érdeklődhetsz az MPL ügyfélszolgálatán a 06 1 767-8282 telefonszámon. Kérjük, hogy vedd figyelembe, hogy a küldeményazonosító elengedhetetlen a konkrét ügy megválaszolásában.

  • Mikor és hogyan vehetem át a csomagom az MPL csomagautomatából ?

    A délig beérkezett megrendelések akár már másnap eljutnak az általad kiválasztott MPL csomagautomatába. A Posta SMS-ben vagy e-mailben értesít arról, hogy megérkezett a csomagod a csomagautomatába és az értesítő üzenetben megküldi az átvételhez szükséges 6 számjegyű kódot. Ezután add meg a kapott átvételi kódot az automata érintőképernyőjén, és az automata már ki is nyitja a csomagodat tartalmazó rekeszt. Ha utánvételesen rendelted a csomagot, az automata bankkártya terminálján tudod rendezni a fizetendő összeget. Ebben az esetben a rekesz a sikeres bankkártyás fizetés után nyílik ki.

  • Mennyi időm van a csomagom átvételére, ha az MPL csomagautomatát választottam?

    A csomagokat az MPL 2 napig tárolja az automatában.Ha a rendelkezésre álló idő alatt nem tudsz a csomagodért menni, újabb SMS-ben elküldik, hogy melyik közeli postán és meddig veheted át rendelésedet. Az átvételre 5 munkanapod van.

  • Mi az MPL ügyfélszolgálat elérhetősége?

    Az MPL ügyfélszolgálatot 8:00-17:00 óra között érheted el.

    Tel.: 06 1 767-8282 (2-es gomb)

    Csomagautomata panaszbejelentés itt. vagy 06-1-421-7282 telefonszámon

    Belföldi csomagokkal kapcsolatos információkérés és panaszbejelentés itt.

    E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

  • Mennyibe kerül az MPL szállítás?
    • Az MPL házhozszállítás díja 22.000 forint alatt 1990 Ft. 22.000 Ft feletti rendelés esetén pedig ingyenes.
    • MPL csomagautomatába 1100 Ft.
    • Az utánvétes felár 320 Ft.
  • Hogyan fizethetek az MPL szállításért?
    • Házhozszállításnál a szállítás díját fizetheted a megrendelt termékkel együtt bankkártyával a weboldalunkon. Utánvét esetén a rendelés végösszegét kiegyenlítheted készpénzzel vagy bankkártyával a csomag átvételekor a futárnál. Kérlek vedd figyelembe, hogy bankkártyás fizetés nem minden esetben érhető el.
    • Ha MPL csomagautomatába kérted a csomagod, akkor a szállításért bankkártyával fizethetsz a megrendelt termékkel együtt a weboldalunkon, vagy az automatánál bankkártyával.
  • Sérülten érkezett a csomagom, mit tudok tenni?

    Kérjük, hogy amikor a csomagot átveszed a futártól, nézd meg, hogy nem sérült-e a doboz kézbesítéskor, ill. minden benne van-e, amit rendeltél. Abban az esetben, ha a küldemény sérülése vagy tartalmának hiánya a kézbesítéskor nem volt azonnal felismerhető, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül bármely postán személyesen vagy írásban kell bejelenteni. A bejelentéssel egy időben a küldeményt (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a Posta rendelkezésére kell bocsátani. A Posta a bemutatott küldemény alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigényt a bejelentéstől számított 30 napon belül bíráljuk el.

  • Külföldre is szállítotok?

    Sajnos még nem. A webshopon keresztül jelenleg csak magyarországi címekre tudunk rendelést felvenni.

Nem találtál választ? Itt vagyunk, hogy segítsünk!

Segítséget kérek

KÖVESS MINKET

EGY LISTA,
AMIRE ÉRDEMES FELKERÜLNÖD…

mert 10% kedvezményt kapsz az első vásárlásodból, ráadásul elsőként értesülhetsz ajánlatainkról, újdonságainkról, legújabb receptjeinkről és dietetikusaink tanácsairól is!

*Kötelező mező

sikeresen feliratkoztál

Nézd meg a postaládád az exkluzív kódodért!